torsdag 12 november 2009

Kväll

Dagen har varit kanontrevlig jag och Nina tog en ordentlig prommis med brudarna bus i över en och en halv timme, Nellie sov hela prommisen och hundarna busade.
Hemma gjorde vi fika och fortsatte surra tiden gick otroligt fort som alltid, vid två tiden begav dom sig hemmåt och jag började förbereda middag och plocka undan.
Till middag blev de köttfärsås och spagetti hade väldigt många små som hjälpte mig, Nellie i gungan och Lexie och Lykkis på golvet de är trevlig med sällskap i köket om än inte så hjälpsamma.

Jag har kikat på mammas pojkar vilket program alltså, man kan inte annat än skratta.
Nu slökikar jag på lyxfällan sånna här grejer är helt sjukt, så hemskt.

Svininfluensan skrämmer mig ordentligt inte för min egen del utan för Nellies, måtte vi få ta vaccinet snart.
Och nej de hade inte spelat någon roll om jag hade ammat Nellie hon hade inte haft mer skydd för det. Så vi ersättningsmammor behöver inte känna oss skyldiga om än folk har en viss tendens att döma innan dom ens vet orsaken till varför man inte ammar.

Nu är de dags för sängen, imorrn blir de städ och vil dag min kropp behöver de!

Go natt

Inga kommentarer: