måndag 23 november 2009

Måndag

Underbara Nellie, ja idag är hon fantastisk jag vaknade vid halv åtta då sussade hon fortfarande sött jag hann kliva upp och fixa mat till henne i lugn och ro innan hon behagade vakna en morgon helt i min smak.
Djuren var desto drygare alla var hungriga pinknödiga så de var bara att försöka styra upp de och se till att alla behov blev tillfredställda.

Först nu hinner jag med att äta frukost men mig gör de ingenting jag är ingen som måste äta direkt jag kliver upp. Nellie har somnat igen och jag ska passa på att städa undan lite och när hon vaknar beger vi oss ut på prommis idag utan regn. Men nu börjar man längta efter snö de är ju faktiskt snart december men de kommer väl..

Dags att sätta igång! Ha en bra dag!

1 kommentar:

jessie james sa...

ser ut som du balanserar allas behov ganska bra ;)
Hehe lite fler bilder på bloggen vore dock skoj ^^
Både på mamma, dotter å alla djuren! :D
Pöss!