fredag 13 november 2009

kväll

En hektisk dag trots att jag lovade mig själv att jag skulle försöka ta de lugnt men ibland finns inte tiden för de helt enkelt. Jag har hunnit med att bädda sängen och städa tvätta en tvätt och varit ute på långprommis jag känner mig faktiskt rätt duktig.
Min kära mor kommer ta hem barnklädes märket PIPPI och idag fick vi kika på alla kläderna, vilka underbara grejer så efter jul blir de nog ett klädparty här hemma med massor av fina barnkläder till kanonpriser. Jag har prövat dem till Nellie och jag älskar kläderna dom håller passformen kanon vid tvätt och är superfina färger.

Har just sett reklamen för Paradise hotel 2009, minnerna tar mig tillbaka till forslunda och tiden vi bodde på elevhemmet vid den tiden gick paradise och varje kväll såg vi de inne hos mig, kommer ni ihåg tjejer?

Jag kommer självklart se årets säsong, jag älskar sånna program!

Bild lånad från google.



Ikväll blir de fredagsmys med cola, chips & dip och Idol en perfekt fredag med dem man älskar mest.



Vi önskar er en trevlig kväll

Inga kommentarer: