torsdag 5 november 2009

kväll

Mamma & Nellie

Dagen har flytit på både jag och Rikard kände oss lite hängiga på förmiddan med halsont och hosta de har varit bättre nu ikväll och så hoppas jag de håller i sig. Vi hann göra bort allt vi tänkt i stan dock fanns inte tapeten till Nellies rum inne och jag ber till gudarna att dom får in den. Har ja nu bestämt mig vad jag vill ha så kan de ikke skita sig på att den inte finns. Men vi har iaf grejer för att måla tak, slita tapet och måla lister och de lär ta sin lilla tid.

På eftermiddan blev de städning för hela slanten så nu är de bara sovrummet och badrummet kvar älskar när de är bortplockat och fint de är min melodi.
Vi köpte en kanonfin matta till v-rummet idag också äntligen hittade vi en som vi bägge gillade, den passade perfekt till bordet också.

Ikväll har vi sett 5e johan falk filmen jag är lite lessen över att de bara är en film kvar innan de är slut. Jag gillar filmerna skarpt men dom ska väl sluta på topp så är de alltid, jag är otroligt förvånad över att alla filmer är lika spännande och väl gjorda. Wallander känns som B filmer i gemförelse, så har ni inte börjat se Falk filmerna så är de dags att göra de. Svensk deckare när de är som bäst..

Nu väntar mys och sängen den är efterlängtad speciellt då man får krypa ner tillsammans med den man älskar mest. Livet är fantastiskt.

Några bilder från idag, älskade underbara Nellie mitt hjärtas skatt.


Go natt från oss!

1 kommentar:

Carina A sa...

Ni är ett radarpar, du och Nellie ...så söta båda två =).
Kram Carina A