onsdag 18 november 2009

Onsdag

Först nu finns en stund att uppdatera bloggen eller ja jag tar mig en stund finns fortfarande tusen saker att göra men de viktigaste är fixat. Kort sagt har de iaf varit en super trevlig dag, jag har hunnit fixa naglarna inför dopet och hunnit till läkaren. Massor av prover är tagna och förhoppningsvis hittar dom vad som är fel med min mage har fått ut massor med piller att kurera mig med så de känns skönt.
Vi tog en sväng in på Kappahl och därifrån kom vi inte tomhänta vill jag lova, dom hade halva reapriset på barnkläder Nellie fick massor av fint för ynka 400 kronor iställer för ordinarie 1800 de är fynd vill jag lova. Ska försöka orka fota ikväll.

Nu sover lillan sött i sängen trött efter dagens bravader, Lexie tigger om upp märksamhet så de är bäst jag ger henne en mys stund innan Nellie vaknar.

Jag har fått höra lilla Thildes ljuva stämma genom telefonen i eftermiddag, längtar tills jag får känna riktig bäbislukt. Så skönt att allt gått bra!

Uppdatering ikväll om jag inte är liggandes vill säga.

Kramar

Inga kommentarer: