torsdag 19 november 2009

Fredag

Tidig uppstigning här hemma hade hoppats på att få sova tills väckaren ringde vid sju men Nellie ville upp vid fem så de var bara att haka på. Kändes mindre roligt då jag inte somnade förrens Rikard kom hem vid två, trött är nog bara förnamnet.
Idag har vi möte med prästen klockan 10 har lite grejer att fixa innan har iaf gjort mig själv klart då slipper man stressa med de i sista stund.
Passar på att fixa lite andra små grejer då vi lix är i stan, för övrigt blir de en lugn helg vilket både jag och Rikard behöver god mat mys framför tvn och bara sova.
Vi ska göra Nellies rum också men utan stress de kommer bli klart i helgen skulle jag tro ändå.

Nu är de dags att väcka resten av huset, mannen, hunden och katterna ja de lär behövas om vi ska komma oss iväg i tid.

Kramar

2 kommentarer:

madeleine sa...

Hehe! Du är inte ensam, men nu börja jag bli vaaaan! Leia hon ska upp varje natt kl 03.00 och vara vaken till 05.30/06.00 och sen sova en timme bara... Man blir rätt slut och trött själv!! Hoppas ni får en bra helg kram kram

madeleine sa...

Du har fått en utmaning!!

http://myddis.blogg.se/2009/november/har-fatt-en-utmaning.html