onsdag 1 juli 2009

Onsdag

Mitt i veckan tycker knappt den har börjat innan dom är slut numera.

Inatt när Rikard skulle åka på jobbet började det åska så in i norden så där mycke att de ryser till i kroppen jag blev riktigt rädd, som tur var kom endast 3-4 sådana smällar innan de va över de tackar vi så hjärtligt för.
Lexie sov sig igenom alltihop helt obrydd hon är så duktig våran lilla skatt känns skönt att veta att hon är så pass oberörd.
Ska börja skott träna henne framöver men jag vet inte hur bäbis i magen reagerar så de får vänta tills efteråt men till våren/sommaren ska Lexie MHtestas så är de bara och då vill jag ha bra resultat på skotten.



Idag är åskvädret från natten ett minne blott och solen skiner från klar himmel kanske ska man passa på att lägga sig i solen eftersom de ser ut att bli betydligt kallare framöver vilket jag inte alls gnäller på iaf inte i skrivande stund :)



Mamma fotade mina kära kusinbarn som tittade förbi igår måste bara bjuda på en bild på dom två sötsakerna. Bilden beskriver tjejerna perfekt, underbara!

Jag hoppas att ni alla får en underbar dag ute i solen!

1 kommentar:

Frida sa...

Hej!
Va? Åskade det inatt?! Jag hörde ingenting! Vad var klockan??
Sov med öppet fönster inatt och måste ha sovit hur tungt som helst om jag inte vaknade! :O

Tror nog det kommer gå bra hos bm trots att hon är knäpp! Du får väl skälla på henne! (ska jag säga som bara satt tyst :P)

Hoppas vi ses på fredag!
Kramar