fredag 3 juli 2009

Fredag

Hann aldrig med att uppdatera här igår, vi hade fullt upp från morgon till kväll. Dagen bestod av inhandling till kontoret och diverse andra saker efter många om och men så var vi hemma med alla saker de tog sin lilla tid med allt strul som blev men nu är de äntligen gjort.
Så väl hemma blev de ingen ro utan vi slängde i oss lite mat och sedan började rivningen, vi bjöd ner mamma och pappa på jordgubbar och grädde som tack för lånet av bil och släp och de var väl ungefär den enda tiden vi satt stilla.
Idag har vi börjat om och snart är tapetseringen i full gång behöver jag tillägga att vårat hem ser ut som en byggarbetsplats igen?

Jag har marinerat köttet och diskat undan vi ska nämligen har besök ikväll Frida och Jonas kommer förbi och grillar ska bli så roligt. Äntligen tar vi oss tid att träffas jag och frida pratar flitigt på telefon men att hitta tid och träffas verkar vara mer krångligt ;)
Så snart är de dags att börja städa också hm jag har rätt mycke att göra idag känner jag, måste ordna allt inför IKEA imorrn också om utifall de blir så att jag inte kan följa med måste Rikard ha med sig den mest utförliga lista som finns så de ska också ordnas.
Ja de är kanske bäst man sätter igång lär ju behöva vila en sväng mitt på dagen också.

På återseende!

Inga kommentarer: