måndag 6 juli 2009

Tisdag

Nu har jag tydligen sovit färdigt klockan är inte mer än halv sju men de går verkligen inte att sova längre så de va lika bra att kliva upp.
Reidar har tillbringat natten ute och orolig som man är så sover jag inte ordentligt då han inte är inne som tur är låg han snällt och väntade på altanen då jag klev upp så nu sitter han och dricker välling och torkar sig.
Ja jag är otroligt brydd i mina djur katt som hund stor som liten.
Rikard sussar sött och de får han göra ytterligare en timme innan jag väcker upp honom för färd mot stan.

Lexie är måttligt road över mina planer på att kliva upp på morgonen hon ligger nu i soffan och blänger på mig med en blick som säkerligen säger åt mig att återvända till sängen.
Hon är en otrolig sjusovare och före klockan nio kliver hon helst inte upp alls de är faktiskt riktigt skönt.

Ska fika lite och sminka mig skönt samtidigt att slippa stressa på morgonen nu har jag all tid i världen innan vi ska åka.

Go morron :)

1 kommentar:

Mydde sa...

Hoppas det går bra hos BM tell me later!! :D