onsdag 15 juli 2009

kväll

Dagen har gått så otroligt fort trots att jag var vaken med tuppen imorse inte för att jag fått något vettigt gjort direkt, har hunnit med att pyssla lite vilket alltid är uppskattat.
Lexie har varit en ängel hela dagen vad vi än har gjort har hon följt oss hack i häl så nu när jag har satt mig vid datorn har hon äntligen fått ro att lägga sig och sova hon ser så söt ut där hon ligger på sin fäll..

Ikväll är de förlossningskliniken på tv4fakta så min kväll är uppbokad önskar dock att jag hade haft lite dricka hemma och kanske lite popcorn men jag får överleva utan helt enkelt.
Imorrn fick jag tid hos sjukgymnasten måste säga att jag längtar jag hoppas att hon ska kunna mobilisera mitt bäcken en aning iaf de vore en sån stor lättnad.

Sitter och kikar på amningskuddar och fasar över priset tror jag syr en själv istället ska bara hitta vad jag ska stoppa den med får kanske fråga på Fl där finns alla svar :)
Annars börjar vi hade de mesta till bäbis ska gå igenom listan ikväll igen och se vad som saknas och måste köpas innan.
Tänk de är inte många veckor bort så har vi våran skatt här tror faktiskt vi har bestämt namn också vi får bara hoppas att hon nu ser ut som en liten sån som vi tänkt.

Nej dags att stoppa något i magen den kurrar och verkar vilja ha påfyllning!

kram

Inga kommentarer: