fredag 31 juli 2009

Fredag

Har inte tagit mig tid att sätta mig och uppdatera bloggen förrens nu, jag sitter och pysslar med lillans album medans Älsklingen och Lexie sussar sött...
Jag ska snart bege mig mot tvn och vila mina fötter, Frida var en ängel som kom med ett par stödstrumpor igår de har varit min räddning idag tack än en gång.

Idag går vi in i V 36 magen växer och frodas vill jag lova emellanåt känner man sig sprickfärdig men de är samtidigt otroligt mysigt, slapp man alla krämpor så vore de underbart att vara gravid. De är en känsla som inte går att sätta ord på.



Nu har limmet torkat så jag ska fortsätta i pysslets värld :)

Go natt

1 kommentar:

Carina A sa...

Gud så vacker du är kvinna!!! Din mage är STOR =)....synd att du ska ha så jobbigt med kroppen...men du får en fin belöning snart för besväret =).
KRAM