tisdag 30 juni 2009

update

Tröttsam kväll vi har iaf hunnit med att städa ur kontoret nu är de bara grejer som saknas innan vi kan börja greja, men som ni förstår finns de tusen andra projekt också.
De finns ingen tid över för riktig lugn och ro men de får vara så nu ett tag tills de mesta är färdigt, vi håller oss iaf sysselsatta.

Lexie sover nu sött i soffan jag är också otroligt trött men kommer aldrig kunna sova måste vädra mer först så de är lika bra att sitta uppe tills de åtminstonde finns en chans att kunna sova.
Får ändå bara mer ont av att ligga så de är lika bra, hoppas bara de visas nåt bra på tvn de skulle uppskattas.
Synd att mordkommisionen går så sent så man alltid får spela in de och se senare de kunde ha börjat vid 23 tiden istället hade varit perfa.

Imorrn är de förlossningskliniken på tv4 fakta de får inte glömmas att se på sen på torsdag är de barnmorskorna Norge vilket jag älskar.
Ju närmare vi kommer förlossning desto mer nervös börjar jag bli men de är bara att gilla läget men kontroll freaket i mig vill ha koll på allt.
På torsdag ska jag på bibblan och låna böcker japp de blir kanon.

Frida var till den BM jag ska till om en vecka eftersom våran BM har semester kan säga att jag har inte allt för stora förhoppningar efter hennes besök, gosch vilken hemsk människa hon verkar vara.
Tur att jag hinner surra mer med Frida innan jag ska dit de känns bra :)

Go natt på er kära läsare

Inga kommentarer: