fredag 24 juli 2009

Fredag

De får bli en snabb uppdatering. Har precis varit upp till kattungarna dom växer så de knakar Gloria lär ha en hel del mat vilket känns skönt ingen av dom behöver nu stödmatas utan dom går upp jätte bra ändå. Så nu på morgonen vart de mestadels mys där uppe, helt otroligt vad så små liv kan ta fram för känslor hos en.
Jag kan sitta där i timmar trots att bäckenet värker så de känns som att man håller på att gå av, men i helgen blir de färre besök däruppe Rikards föräldrar är på väg och de ska grejas hela helgen som tur är kan jag nog smita iväg emellanåt då dom ändå grejar med sånt som jag inte kan göra. Förhoppningsvis är vårt kök i stort sett klart på söndag eftermiddag om nu inte allt strular och allt inte hinns med, vi saknar dock fortfarande handtag men jag ska gulla med N&D då dom ska ner på IKEA så kanske dom har hunnit få hem dom. Jag hittar inga andra handtag som faller mig i smaken. Jag har sen nått år tillbaka vetat precis hur jag vill att mitt kök ska se ut och då tänker jag fasen inte ändra mig nej de får ordna sig.

Jag har sovit som en kratta i natt dels blev de sent och när jag väl kom i säng värkte kroppen allt för mycket för att kunna ligga stilla, måste dock säga att sen jag fick höjd dagsdosering så jag kan ta tabletter nattetid får jag sova några timmar iaf vilket är uppskattat.

Nu ska de sista fixas inför besöket, jag är tillbaka i min stressnoija nu igen känner jag bäst att lugna sig!

Kram på er

Inga kommentarer: