lördag 11 juli 2009

lördag kväll

Vilken dag, vi åkte till vännes vilket tydligen massor av andra också gjorde de va fullproppat med folk. Inte allt för lätt att ta sig fram när man knappt ryms själv men de funkade iaf, dock blev vi inte så länge då mitt bäcken inte alls ville som jag ville.
Men jag fick iaf med mig trosor, sockar, sjalar och pyssel hem så jag va nöjd. Ska även beställa ett halsband av Emmy i veckan som jag blev stormförtjust i ska slänga iväg ett mail till henne imorrn och beställa de.

Ikväll mår jag mindre bra har nog varit allt för aktiv idag, försöker sitta stå ligga i omgångar för att inte de ska kännas som jag går av. På måndag ringer jag BM och då får de fasiken hända nånting så är de bara jag orkar inte ha de så här hur länge till som helst.

De kliar i mina pysselfingrar ikväll men de gör allt föt ont så de får blir imorrn om jag mår bättre då jag tror jag ska lägga mig med ett glas cola i sängen istället så länge de nu går.

Man ska inte kasta sten när man själv sitter i glashus....
Go natt!

Inga kommentarer: