lördag 11 juli 2009

lördag morgon

Äntligen har jag fått sova bra en natt så otroligt skönt de är att vakna och känna sig någorlunda pigg, bäbis har varit snäll och somnade när jag somnade och vi har bägge sovit oss igenom natten. Det var välbehövligt.
Idag ska vi åka på marknad och även hinna in på pysselaffären de är ett måste hoppas hon har öppet trots att de är vännes dagarna men de tycker jag att dom borde.
Jag är i stort behov av pyssel saker (säg när man inte är de) till bebbans album jag behöver både lite nya papper och dekorationer.
Jag hoppas även på några fynd på marknaden alltid brukar man finna nånting.

Rikard jobbar sista dagen idag imorrn är han ledig skönt. Skulle nog tro att imorrn blir en lugn dag kanske ta tag i att börja packa ur de sista lådorna som står i barnrummet så de blir rent där inne.
Jag hade även tänkt hinna sy en filt till vårat babyskydd som för övrigt är såå fint ska sy en grå fleecefilt med stjärnor på de kommer passa perfekt. Ska fota allt jag har sytt senare så ni får se de håller ju på att vara en del.

Nu är de dags att bege sig!

Inga kommentarer: