måndag 27 juli 2009

en väldigt kort och snabb uppdatering

Besöket idag gick bra, efter många disskutioner kom vi fram till ett beslut som är möjligt att de kan ändras men preliminärt är de iaf bestämt. På ett sätt känns de otroligt skönt å andra sidan blev de inte alls som jag tänkt mig men kanske blir de bra ändå?
Ja de får tålas att tänkas på under några dagar...
Vi har gjort ett tillväxt ultraljud som visade att vi har en fullt frisk liten flicka som idag väger 2390 gram, och nu är vi verkligen säkra på att de är en tjej som bor där inne de är ingen tvekan.

Varför de blir en kort uppdatering är för att ena kattungen är dålig så all tid tillbringas där just nu om hon nu ska måsta somna vill jag vara där, jag är så blödig för sånt här att de finns inte jag vill ha dem alla kvar i livet.
De är ena creme honan som är dålig den som har fått mitt hjärta att klappa som mest och som jag hade hoppats på skulle stanna kvar hemma hos oss, hur de blir nu får tiden utvisa.
Älskade lilla Irma....

uppdaterar senare eller då de händer något!

Inga kommentarer: