tisdag 14 juli 2009

Onsdag

Är så förbaskat trött men de va likväl ingen ide att ligga kvar i sängen de blir ändå inget sovit så vid sjutiden klev jag upp, någon ringde på vår hemtelefon vid halvåtta men bara en signal åh vad jag hatar att telia inte har fixat våran nummerpresentatör så man kan se vem de är.
Tydligen är de lilla Viktor som kommit åt telefonen och slagit oss en signal han är ju för söt.

Sömnen inatt är inget att hurra över som vanligt har mitt bäcken sagt ifrån både en och två gånger dessutom har min pollenallergi slagit till så snoret har runnit omvartannat.
Men jag får lägga mig en stund på dagen istället de funkar de också.

Bäbis vaknade som vanligt då jag gick i säng jag har en känsla av att vi kommer få en kvälls aktiv bäbis om de håller i sig som dom säger.
De märks verkligen att hon ligger neråt nu hon kickar mig i revbenen hela tiden de gör faktiskt riktigt ont men mysigt är de.

Idag är planerna få Älsk lär ju sova några timmar till då han har jobbat inatt och ska jobba natten som kommer också, så jag och Lexie får roa oss själva i några timmar.
Vilda kommer ner senare och håller oss sällskap de blir trevligt.

Kram

Inga kommentarer: