söndag 12 juli 2009

Måndag

Åh vilken förbannad natt har sovit som en kratta sen fyra tror jag knappt john blund hälsat på nånting jag har försökt hitta nått sätt att ligga på som är något bättre men utan större framgång.
Nu sitter jag och väntar på att nån av barnmorskorna behagar ringa upp som vanligt lär de dröja och mitt tålamod när jag har ont och inte sover är inte de bästa vill jag lova.
Jag gruvar dock för att dom ska säga att dom inget kan göra och att jag ska få samma svar vars jag än ringer har kommit till den där gränsen att jag inte orkar mer dom måste hjälpa mig.
Älsklingarna sover sött fortfarande dom verkade inte alls så sugna på att kliva upp då min väckare ringde så jag låter dom sova tills jag har pratat med bm.

Regnet är tillbaka som jag befarade undra om man ska sluta kika på väderleken? De verkar ändå vara en gissningslek men idag kan de faktiskt få vara skitväder eftersom jag ändå inte har orken att göra nånting så behöver jag iaf inte ha dåligt samvete över att jag inte är ute.

Nej nu skulle dom ha ringt för 10 minuter sen, jag ringer igen!

Kram på er

Inga kommentarer: