måndag 6 juli 2009

Kväll

Dagen blev inte alls som jag tänkt mig då jag har känt mig som en zombie kroppen har värkt illamåendet har varit på topp i stort sett hela dagen, känns så surt då jag hade velat hinna göra en del idag men de får helt enkelt bli en annan dag.
Rikard har däremot slitit hela dagen de är tur att jag har honom trots att jag ligger blir de massor gjort han är verkligen de bästa jag har.

Ikväll blir de en tidig kväll jag är otroligt trött och imorrn blir de tidig uppstigning ska ringa och boka tid för att bekräfta faderskapet till våran älskade bäbis sen bär de av till stan och barnmorskan känner mig inte direkt så jätte peppad jag hoppas verkligen de går bra och att hon inte sågar mig jäms med fotknölarna.
Vi ska även passa på att kika på lite grejer till badrummet de kommer bli kanonfint därinne när vi är färdiga.

Nu är de dags för duschen och sängen.

Go natt

Inga kommentarer: