onsdag 22 juli 2009

onsdag

ingen kvällsuppdatering igår då gårkvällen blev hektisk, Gloria bestämde sig för att kattungarna skulle ut och de var bara att haka på.
Allt gick kanonfint och var över på 5 timmar från första krystvärken ut kom 4 tjejer två creme och två röda med mönster vilket vet vi inte än, inte heller hårlag om än de verkar som att två är mer långhåriga i dagsläget.
Glorias uppfödare var med och både jag och mamma lärde oss otroligt mycke vi är nu om möjligt mer sporrade att ha fler kullar tillsammans.
Mamma är en ängel som har dom hemma hos sig nu medans de är så rörigt hos oss sen är de faktiskt så att Gloria älskar mamma och är fullständigt trygg där och de gör mig lugn. Min mamma är världens bästa!

Så jag kom inte i säng förrens två i natt och klev upp i ottan för att hinna med att väga och kolla till kissebäbisarna innan vi skulle till barnmorskan.
Allt gick bra där mitt järnvärde har stigit något och mitt blodtryck är som vanligt bra. Mitt SF ligger på 34 och hjärtljuden på 150 så våran pingla verkar må kanon.
Vi passade på att handla allt inför helgen så nu är allt klart, förhoppningsvis har vi ett annat kök om en vecka så underbart.

Ikväll ska Rikard jobba och jag tar nog Lexie och uppehåller mig hos mamma och pappa, vi ska mysa med kissebäbisar de är ett som är säkert.
Många timmar kommer tillbringas i den lådan, helt klart.

Imorrn eller ikväll kommer bilder på underverken så håll utkik :)

Inga kommentarer: