onsdag 8 juli 2009

1 år



20070605-20080708

Älskad-Saknad

Ett år har gått i skrivande stund på minuten..
Siri somnade in stilla och lugnt hennes kropp ville inte mer och hela hon väntade på att få kliva över på andra sidan. Idag finns inte orden som beskriver känslan i min kropp hjärtat skriker och magen värker min älskade lilla skatt hur kunde de gå så fel?
Jag tänker tillbaka på alla minnen vi har tillsammans, glad över att jag fick ha dej i min närhet så lessen över att tiden gick alldelens för fort.
Kanske kommer vi aldrig ses igen kanske va den här tiden för ett år sedan sista gången, vad vet vi?

I samma stund som Siri somnade började solen helt plötsligt lysa kanske var de för att visa att jag tog de rätta beslutet, hon behövde somna för att orka men fortfarande är de så ofattbart hur de kan vara så orättvist.
Siri går inte att beskriva med ord hon måste upplevas ni som träffat henne vet vad jag pratar om och vet vilken fantastisk individ jag hade lyckan att få äga en kort kort stund.

Nu faller tårarna på min kind så de är dags att sluta för är de någonting jag har lovat så är de att inte gråta mer, Siri slickade bort våra sista tårar precis innan hon somnat precis som att hon förstog hon ville inte se oss lessna.

Vi ska minnas henne precis som hon var, våran älskade underbara Siri Piri..


Den sista bilden vi har på de käraste vi haft
Goud only takes the best...



3 kommentarer:

Pernilla sa...

Älskade lilla siri, tänk va tiden går fort. Den lilla parveln lämnade ingen Tusen kramar till dig gumman.

Pernilla sa...

Älskade lilla siri, tänk va tiden går fort. Den lilla parveln lämnade ingen oberörd. Tusen kramar till dig gumman.

Katarina Nimrodsson sa...

Ja vår lilla stjärna hon var bara så underbar men hon har det bra nu Ja man blir lite tårögd när man läser men det är väl så det skall vara Man kallar det glädje tårar för hon gav så mycket och hon skall inte behöva se oss ledsna utan att vi är glada för hennes skull vår älskade Siri

kramar om dig från mamma