måndag 6 juli 2009

Tisdag

Igår blev kontoret färdigt eller jag tror nog vi döper om det till pyssel rum för de är faktiskt det de innehåller mest pysselgrejer, helt otroligt vad grejer man har och ändå vill man ha mer.
Nu saknas bara en specialbyggd byrå till alla mina papper och diverse saker sen är de klart, de blev verkligen kanonbra. Jag är glad att jag fullföljde min ide hela vägen.
Igår kväll unnade vi oss att sitta i soffan och se film de händer inte allt för ofta numera, de borde göras oftare de är riktigt mysigt att inte göra nånting utan bara njuta.

Jag börjar tro att jag håller på att bli förkyld de kanske inte bara är min pollenallergi som spökar tiden lär väl utvisa vilket av det som de är som göra att min näsa rinner och mina ögon svullnar.

Idag ska jag städa undan och tvätta kanske baka lite också bullarna är slut så de skulle nog behövas en påfyllning men allra först ska här eldas!

Go morron/förmidda gott folk!

Inga kommentarer: