måndag 20 juli 2009

måndag

Ny vecka helt otroligt vad veckorna springer iväg, snart går Rikard på semester vilket känns otroligt skönt då hinner vi lite mer här hemma.
Har varit ute och gått med lillskrutt på morron vet inte varför men jag drar till mig så otroligt mycket brems under tiden vi gick surrade dom runt mitt huvud hela tiden jag får dessutom stora blaffor om jag väl blir biten så jag håller mig mer än gärna undan dem kanske är det de dom känner?

Har ringt och bokat tid för Reidars kastrering då blir han både kastrerad, ID märkt och vaccinerad höll på att smälla av då jag hörde vad de kostade 750:- hur kan de vara så billigt? Men jag gnäller inte jag får göra bort allt och till en billig peng, valde dock att vänta tills slutet på augusti då röten är över så han slipper få någon infektion. Så våran älskling ska bli en det ;)
Dock skiljer sig priserna markant beroende på vars man gör det trodde faktiskt inte att de skulle vara så stor skillnad.

Nu ska jag bädda ur sängen så Rikard hinner hjälpa mig att bädda i innan han ska iväg och jobba!

kram på er

1 kommentar:

Frida sa...

Skönt att få kastreringen bortgjord, och att det var så billigt! Blir det hos Göransson då eller?
Har läst ikapp mig efter helgens minisemester och såg bilderna, jag är så avis på din vackra mage!! :)

Hur har din helg varit? Vi måste träffas, saknar våra pratstunder!!!

Kram kram