fredag 10 juli 2009

Fredag

Klockan ringde 06.00 va då mäkta trött efter ännu en slitsam natt, tror att jag sovit kanske 4 timmar sammanlagt.
Lexie sussade sött vidare tills jag duschat och sminkat mig färdigt, hon måste ju vara nåt av de mest exemplariska hund som finns.

Vid sjutiden begav vi oss mot stan och vårdcentralen jag blev stucken några gånger innan dom hittade av ett kärl där de fanns blod. Tycker lika synd om dom varje gång då dom ska sticka mig är så otroligt svår stucken.
Vi passade på att handla och sen begav vi oss hemmåt vi åker nog till vännes imorrn istället och hoppas på bättre väder då jag hoppas verkligen jag hittar mig några sockar alla mina är antingen trasiga eller ena borta. Jag brukar alltid köpa på mig ett gäng varje år så man klarar sig ett tag.

Idag går jag in i V33 nu börjar de verkligen vara tungt, mina fogar skriker och nu finns ingen lindring ingenting funkar, de känns allvarligt som jag ska gå av på mitten emellanåt.
Tur jag har en sån hjälpsam karl som hjälper till med allt här hemma, jag hoppas verkligen dessa sista veckor går snabbt så jag slipper all denna smärta.
Som ni ser på bilden är jag ju inte direkt liten, robust är ett annat ord för mig för tillfället :)


Nu kommer snart Glorias uppfödare och kikar på hennes växande mage, vi förstår varann väldigt bra för tillfället hon orkar heller ingenting och ser mest bedrövad ut.
De börjar verkligen närma sig nu bara några dagar kvar innan dom tittar ut ska bli så spännande att se hur dom ser ut och hur många de är.
Ha en underbar dag!

3 kommentarer:

Madde sa...

Fin mage du fått! Ja man mäkta less nu... puuuh! På söndag går ja in i vecka 37 fifasen :-D Hoppas på bättre väder imårn så ni kan komma på marknaden.. För idag sög det! kramis

jessie james sa...

oj så stor å vacker mage du fått :]

Frida sa...

Åh, din fina mage!! :) Längtar så till min blir så! :)
Det är väl snarare dig det är synd om som får bli stucken flera gånger?! :) huvva, blodprover är man ju ingen fan av!

For ni på marknaden? Jag hade tänkt mig dit idag, men känner att efter helgens bravader så blir det lugn dag idag. Hoppas vi ses nåt i veckan! Kanske kan ta en mini promenad eller nåt??
Kram kram!!