tisdag 14 juli 2009

Tisdag

Har inte haft orken att uppdatera här idag har faktiskt inte ork till nånting om jag ska vara ärlig, dels på grund av kroppen och dels av andra andledningar jag inte tänker eller vill gå in på här.
Jag vet dock att vissa människor verkligen kan göra en både lessen och förbannad deras obryddhet och nonchalans driver mig till smärre vanvett. Tårarna bränner bakom ögonlocken varför såra så mycket med ord som dom lika gärna kan hålla sig för sig själv?
Längtan tills lugnet är åter är stor de är vad som behövs.

Har till och med svårt att skriva idag vilket sällan händer jag brukar älska att sätta mig här och skriva av mig idag blir de tvärs om hela dagen har min känslor varit på något helt annat ställe än där jag verkligen är. Samtidigt som jag vet att man ska släppa allt sånt här de är inte värt de framförallt DOM är inte värda det.
De är tur vi har varann min mamma och Rikard är änglar utan dom vore jag ingen.

Jag vet att dagen imorrn är densamma så de är ingen tröst att imorrn är de bättre men nästa vecka ja då kanske vi kan se en ljusning.
Nej jag tror jag avslutar så här ett otroligt rörigt inlägg men jag har iaf fått skriva av mig vilket var väldigt behövligt.
Nu ska jag försöka fly in i pysslets värld där brukar man kunna skingra tankarna en stund jag önskar att jag kunde ta med mig min mor hon skulle också behöva det.

Inga kommentarer: