torsdag 30 juli 2009

Torsdag

Solen skiner även idag molnen börjar komma men inte så farligt ändå, jag med mina svullna ben försöker hålla mig i skuggan så jag slipper svälla ännu mer än jag redan gör.
När jag gick ut imorse möttes jag av den fina presenten Reidar lämnat åt mig under kvällen 3 döda näbbmöss som låg uppradade på altanen, ja han gör sitt jobb iaf men han kunde gärna få lämna dem i skogen för min del.
Lexie såg rätt chockad ut över dom döda lik som låg där men lät dom faktiskt vara tills jag tog bort dem.

Syster med barn komme tillbaka från deras husvagns semsester igår så jag och tjejerna såg tv tillsammans med djuren medans rikard tvättade bilen.

Snart får jag besök av Frida vi kände att vi behövde surra en stund så kladdkakan står i ugnen och snart ska grädden vispas de är perfekt tjejsurrar fika :)
Disken borde jag ta hand om också de är det dryga med att baka de är disken efteråt men de är bara att bita i de sura och ta de.

Imorrn går jag in i V36, de är nära nu :D

Inga kommentarer: