onsdag 18 mars 2009

Update

Vi har åkt från Mickels, måste säga att de kändes lite tråkigt om än vi va otroligt glada att se rikard..
Mickels är ändå där vi trivs bäst, bo i lägenhet är inte riktigt våran grej vi är mer landet människor..
Skulle vara så underbart med eget hus, tomt och allt som hör till, de är nog så då man är uppväxt mitt ute i ingenstans då är de halvjobbigt med folk runt sig hela tiden..

Vi blev otroligt glada att se Rikard om än de bara är ett dygn sen sist, han är verkligen allt jag har önskat mig.

Nu ska jag duscha dricka lite te försöka slappna av lägga mig i sängen och läsa lite bok, de kanske kan hjälpa mig att sova!

tack mamma för stöttningen idag, jag behövde de!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vill bara ge dig en kram! Njut va morgon dagen.. Vi hörs i morgon e.m! Kramar i massor!