onsdag 11 mars 2009

kväll

Åh nu har jag faktiskt varit duktig jag har suttit och pluggat i över två timmar trots att jag hade ordentligt ont redan innan jag började..
Så nu är halva uppgiften klar, Diabetes och stroke är avklarade känns skönt..

Nu längtar jag efter en dusch och sängen men först måste jag kika på efterlyst och reprisen av andra avenyn de är ett måste.
Hundarna ska kvälls pinkas och de ska städas undan men efter allt de så är de sängen och en bra bok..
Funderar om jag ska koka lite te kanske de skulle vara gott, hmm undra vad de finns för te hemma kanske måste rota i skåpen och se vad som hittas..

Tjejerna sover gott på var sin sida om mig nu riktigt skönt med en lugn stund de behövs min kropp måste få vila, de gör jäkligt ont ska jag säga de är precis så jag tar mig upp från sittandes men jag tar mig iaf upp!

Imorrn är de sovmorron för första dagen denna vecka ska bli riktigt skönt, de är efter längtat frågan är väl hur länge brudarna bus vill sova? vi kan hoppas på att dom inte vill upp före nio iaf de vore skönt..

Jag hoppas ni har haft en bra dag och får en god natts sömn..

Inga kommentarer: