måndag 16 mars 2009

Måndag kväll...

Malmbyrån är på plats, självklart blev de jätte bra och jag är kanon nöjd..
tappade dock orken ett tag då jag insåg att vi skulle bära byrån nerför en trapp men de gick faktiskt riktigt bra, den rymdes perfekt i bilen också inte nånting som tjafsade ovanligt nog...
Funderar på att åka förbi blomsterlandet och titta ut vad jag vill ha på den imorrn ,vi får se vad min kära mor säger om de? ;)

Dagen annars har gått kanon, Vilda va kanonduktig om än väldigt trött men på eftermiddagen vaknade hon till och började leka igen dock i små steg..
Mamma tog med sig Lexie till Mickels hon är så kavat den lilla tjejen hon brydde sig inte alls om att jag inte följde med utan traskade glatt iväg med mamma och Thea..
Jag har världens bästa mamma så är de bara!

Nu är de snart sängen som gäller, är dock så sjukt sugen på kina mat friterad kycklig sötsur sås och ris mumma men de får bli en vanlig macka istället innan jag stoppar mig själv i duschen och senare sängen...

Imorrn packar vi väskan och åker till Mickels kommer bli jätte skönt, Vilda kommer bli överlycklig över att få komma ut dit ut...
Förhoppningsvis är de inte allt för länge kvar innan vi själva har bosatt oss där, de skulle göra mig ofantligt glad!

Go natt på er!

1 kommentar:

Katarina Nimrodsson sa...

ja du är ju för gullig du Ni ställer ju alltid upp när jag behöver hjälp så det är bara roligt att få hjälpa till lite och era hundar är ju helt underbara inget problem att ha lösa kommer på direkten när man ropar Ja ja måste säja att du har lyckats med uppfostran på era små damer

ha en skön kväll så syns vi i morron

kramiz mamma och alla brudarna