onsdag 18 mars 2009

Onsdag

Dan före dan, ja nu är de verkligen nära vaknade med ett lugn i kroppen jag inte känt de sista veckorna..
Precis som om någon sagt Frida allt löser sig, och ja idag är jag villig på att tro de..
Jag ser för första gången på ett tag riktigt fram emot att vakna imorron sätta oss i bilen och åka iväg och titta på våran älskade skatt, så underbart!
Jag har suttit framför tradera en stund inser att man kan ropa hem otroligt fina oanvända kläder ruskigt billigt, helt perfekt!
Jag kan sitta där i timmar, ska dock prata med P som jag vet älskar just detta med barnkläder så hon får vara med och kika också..
Hon skulle nog helst av allt vilja vara en fluga imorgon och se allt de vi ser, men självklart kommer hon få en bild av pyret!

Vaknade halv åtta imorse solen lyste in hundarna va yberglada ja de var helt enkelt en underbar morgon i Mickels, sånna här dagar behövs de ger en energi..
Planerna idag är inte så många jag ska mysa med min mamma de är ett som är säkert, självklart blir de också promenad och en stund i solen..
Ikväll kommer Rikard och hämtar hem oss tjejer, han saknar oss och vi saknar han precis som de ska vara :)

Ikväll ska jag skicka in mitt arbete i medicinska grundkursen skönt att ha den inne i tid, speciellt då dessa två dagar vi har framför oss kommer vara fullspäckade med annat än skolarbete.
Vet dock att jag måste börja läsa de vi har till nästa vecka men de får bli på Söndag våran första lugna lediga dag..

Nu ska jag passa på att mysa med mina små!


Du är mitt allt....

2 kommentarer:

Frida sa...

Tack! Man är ju som nöjd ;)
Jotack det är bara fint med oss! sj då? Lycka till på ul imorrn!

kram

Frida sa...

Jo det känns skönt, mycket saknat! :P
Men gud så härligt!! det är ju så det ska vara!!!

kram