onsdag 25 mars 2009

Kväll.

Älsklingen åkte och köpte godis åt mej gosch va gott, speciellt dom där gröna S märken dom är helt underbara me love it..
Laxen blev god om än jag mer än gärna hade velat ha sås till men utan grejer att göra sås av blev de svårt så vi fick hålla tillgodo med de som fanns och de funkade ju fint..

Har tränat Lexie ikväll den tjejen har verkligen energi till tusen hon flyger och far hela tiden i väntan på ett nytt kommando, ska bli så kul att se henne på agility planen i vår/sommar hon kommer älska farten..
För enligt henne är jag oooootroligt seg de händer alldelens för lite hon prövar allt, är en fröjd att se henne..
Hon har nu helt snappat upp utställningsträningen och gör de med nöje om än hon helst tränar lydnad så ställer hon snällt upp på lite utställningsträning efteråt..
Men jag skulle tro att när vi kommer till Nordmaling på söndag är allt de hon lärt sig som bortblåst och hon kryper i ringen brukar vara ett vanligt fenomen första gången i ett ridhus..

Vilda har snällt tittat på hon är inte särskilt intresserad av att göra trix för en godis, helt ärligt verkar de som att hon tycker att lexie är knäpp som gör som jag vill..
Men så är hon ju kines också, en mycket speciell sådan..

Ska bli så skönt att åka till Mickels då kan vi träna massor ute de gillas starkt, vi hoppas bara på fint väder de skulle inte sitta fel..

Så nu kommer bloggandet inte vara lika aktivt under helgen, självklart håller jag er uppdaterade men troligtvis inte flera gånger om dan :)

Kollade min besöks statistik över Mars månad den ligger idag på 1335 helt otroligt att ni är så många som läser min blogg varje dag, de gör mig glad att veta :)

KRam och go natt på er

1 kommentar:

Carina A sa...

Ha en skön helg i Mickels!! Hälsa Modern =).
Och lycka till på utställningen på Söndag!
Kram C