söndag 15 mars 2009

måndag morgon

Vi väntar nu på att min kära mor ska dyka upp och skjutsa oss till vännes, Vilda springer runt och gnäller då jag sagt att "mormor" är på väg.. Hon är så underbart söt våran älskade vilda bus..

Jag kom mig i säng till slut igår kväll fastnade slö tittandes på beckfilmen samtidigt som jag satt på nätet och kikade på barn kläder finns så otroligt mycket fint så mycket man vill ha..
Har dock kommit fram till att man kan hitta rätt mycke annorlunda men ändå billigt, de gillar vi..
Ska börja skriva upp alla sidor så jag vet när jag väl ska beställa :)

Nu är de bara 3 dagar kvar oj oj de närmar sig med stormsteg, underbart idag känner jag mig inte lika nervös fråga mig inte varför..
Kanske för att jag kände bebis röra sig igår väldigt lite men ändå de rörde sig!
Lycka är bara förnamnet!

Nu är de dags att packa de sista!

Ha en underbar dag!

1 kommentar:

Carina A sa...

Åååå, kände du att det liksom bubblade lite? som en fjäril?? =))....det är sååå underbart att känna första rörelsen =).
Vi hörs snart igen!
Kram C