tisdag 10 mars 2009

Tisdag

Fullspäckad dag, väckaren ringde klockan kvart över sex turligt nog var jag rätt pigg om än jag inte somnade så tidigt igår trots att jag va duktig och la mig i sängen i tid och la undan boken trots att jag gärna hade läst ett bra tag till..
Blev rätt stressigt då bussen gick kvart över sju och jag måste gå 10 minuter innan men jag hann med allt jag skulle hundarna och jag var nöjda..
Rikard sussade gott vidare såg riktigt skönt ut..

Dagen har varit givande om än kroppsligt tung, men nu är HLR och luftvägs stopp gjort har även tagit blod tryck riktigt kul att lära sig..
Låg ordentligt lågt på blodtrycket men bättre de än att ligga för högt...

Ikväll ska jag försöka plugga lite annars blir de mys framför tvn med tjejerna, precis som de ska vara :)

Nu är de bara 9 dagar kvar till Ultraljudet ska bli så spännande, jag längtar!

Inga kommentarer: