tisdag 10 mars 2009

kväll..

Dagen har övergått ikväll och snart natt..

Jag har faktiskt orkat plugga lite, inte allt för mycke men jag har iaf suttit där och känner mig duktig :)
Hundarna har busat och sovit om vartannat käkat godis i toapappersrulle och varit ute, finns inget som ger en så mycket energi som dessa små underbara djur.
Just nu försöker jag hitta svar på frågorna om urinorganen och plugga in dessa, de kommer bli fullt i mitt huvud..

Jag har samspråkat med min mamma, länge..
De är tur att hon finns där och lyssnar då man behöver de som mest, bästa bästa mamma.
jag ska lyda hennes råd för som vanligt har hon rätt!

Nu ska jag se klart desperate sen göra ansiktsmask och bara mysa, smörja in min allt rundare hydda i olivia kräm från apoteket ja en riktig mys stund :)


Jag finner inga ord, alla mina tankar går till er idag...

Inga kommentarer: