torsdag 26 mars 2009

Torsdag

Den här dagen har verkligen gett mig energi jag känner mig på otroligt bra humör och just nu kan inget förstöra de :)

Dagen började med frukost och morgonprommis otroligt skönt då solen sken man känner känslan av vår, helt underbart..
Sen kommer min kära mor förbi och vi åker iväg för att handla, vi skulle tvär springa in på H&M för att kika och väl där inleder jag min byxjakt..
Jag va rätt pesimistisk ska jag säga har hittils inte hittat något annat än mjukisbyxor som passar min allt mer växande kroppshydda, men tro de eller ej efter att ha provat kanske 10 par byxor hittar jag ett par jeans som är perfekta till mig :)
Lyckan är total har känt mig rätt så depp över att inte kunna klä sig någorlunda fint, de har verkligen fått mig att må halvpiss men de är nu som bortblåst med mina nya jeans.
Hittade även en kofta och linne blev även ett par nya mjukisar då mamma tyckte att de va dags då mina andra blivit utslitna...
Har inte handlat så mycke kläder på gud vet när och för en gångs skull va de riktigt roligt, ännu roligare blev de då vi kom till kassan och fick 200 kr i rabatt, ja de är verkligen min dag idag.

Så nu ska jag använda mina jeans som en galning jag är så glad över alla kläder, så underbart..
Är en sån där jobbig mellan period nu till sommaren kommer de förhoppningsvis kännas lättare att vara gravid då man kan ha lättare och tunnare kläder..
Gruvar dock redan inför nästa sväng då de ska handlas gravid sommarkläder men då tar jag med mig mamma igen hon är helt underbar att ha med sig..

Nu är vi iaf ute i Mickels och tjejerna stormtrivs dom springer runt som galningar och Lexie vill vara ute större delen av tiden, mina älskade små skatter..
Imorrn hoppas vi på fint väder då blir de en ordentlig prommis på isen skulle va otroligt skönt!

Kram

1 kommentar:

Pia sa...

Men Frida då, bit ihop & blir inte sjuk! Vill bara ut & busa med Eddie han tittar på mig som snälla matte nu kan vi väll gå ut.. Ligger man som en padda i soffan & tycker synd om sig själv! Längtar till 1:a april då ska jag ta nya tag & blir mig själv igen. Försöka ialf! :) Hopaps du har en underbar helg! KRAM