tisdag 24 mars 2009

Tisdag

Första gången jag sitter ordentligt vid datorn idag då jag mest har varit liggandes, mina sammandragningar vill inte ge med sig..
Som tur är har jag Rikard som har skött allt här hemma idag då jag bara har legat han är min klippa i stormen..
Vi hoppas bara att allt är bra med bäbis och att den lill* inte påverkas av detta, jag är lessen att jag blir arg och irriterad på alla i min omgivning för tillfället jag har bara inte orken till nåt..
Blir otroligt slut av att ha ont hela tiden, har inte orken med att förklara...


Nu ska jag återgå till liggandes då blir de lugnare..

1 kommentar:

Anonym sa...

Men vännen då, bäbis mår nog bra ialf. Oroa dig inte.. Jag måste verkligen få hjälp med att utställningsträna. Måste erkänna att jag inte ens tränat på att ställa upp honom. Vi måste verkligen ses något framöver! :) Kan tänka mig att Eddie är som Lexie han vill helst träna lydnad tror jag. Kram