söndag 15 mars 2009

Söndag kväll..

Känner att jag fått blogglusten tillbaka efter ett tag med rätt mycke blogg torka, har inte haft varken tid eller ork att sätta mig och skriva..
Men nu är den äntligen tillbaka och jag älskar det, är riktigt rogivande att sitta och skriva bara för sig själv ibland glömmer man bort att man delar med sig till väldigt många..

Ikväll for vi förbi N&D och hämtade en lampa dom så snällt köpt åt oss på IKEA, kommer bli kanon på byrån.. Imorrn får vi hämta den!!
N&D målar och grejar för fullt planen är att vi ska åka ut och titta där nån gång i veckan, alltid lika trevligt :)

Nu ligger hundarna snällt och sussar brevid mig, jag har äntligen fått Lexie att pinka ute efter en liten incident ute idag blev hon skrämd och ville inte alls pinka ute. Min lilla skatt...

Imorrn har vi många planer bla pysselaffären, de blir lätt ett besök där då man ändå är i vännes, dom har ju en helt underbar liten pyssel affär som tar alla pyssel affärer i umeå med hästlängder..
Jag snokar just nu in på pyssel.net och ser om de är någon pysselträff snart, skulle vara så kul!
Pysselfrida jo tack jag vet :)
Hm vad sägs om pysselträff i vännes i april? ja de skulle sitta fint!

Nu ska jag krypa ner i säng hoppas på att få några timmars vila innan min väckare börjar spela tjugo över sex!

Inga kommentarer: