måndag 23 mars 2009

Måndag

De här med att ta de lugnt de är verkligen inte min grej, trots att min kropp skriker och jag vet att jag måste vila så går de bara inte...
De är verkligen något jag måste träna mig på för de här kommer inte att fungera i längden..

Morgonen började skapligt innan jag kollade brevlådan och fick de drygaste brevet på väldigt länge mitt humör skönk snabbt till botten ja ja bara att bita i de sura...

Vi åkte iväg och handlade för att kunna baka så nu står kardemummakakan i ungnen och bulldegen på jäsning, Rikard och Lexie har flytt fältet för att tvätta bilen så jag och vilda sköter de här med bakningen vi är nog bättre på de...

Ikväll blir de lugna gatan eftersom jag kommer hålla igång hela eftermiddagen, så soffläge är ett måste...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror att det blir jätte roligt.. Du får agera lite tips/coach lite då & då kan jag lova! ;) Han nu lägga & platsa honom ute utan att behöva visa med handen eller så. jag tror vi har förstått en liten del av vad hundressyr går ut på ialf. Vi har ialf OTROLIGT roligt! :) Hur mår lilla magen? :) KRAMAR

Carina A sa...

Men vad är det nu för post du fått? Gillar inte då du är kryptisk =).

På några dagar ska du se att du får roligare post....har precis gjort ett litet paket =).

Kram C

Carina A sa...

Nu är ett litet paket på väg till Umeå =)...samt kontraktet att Vilda blir din och inte min.....ibland blir inte saker som man hoppats på....men jag är glad att hon har dej till Matte =).

och va trist med Posten som du nu berättat om...du har verkligen sjok av motgångar ibland....men det betyder att till hösten väntar en stor våg med lycka och tur =).

Kram