onsdag 11 mars 2009

Onsdag


Mamma kom förbi med Semlor imorse så Rikards dag va ju räddad :) Vi surrade och hon hade med sig en bok, barnliv av katerina janouch den verkar kanonbra tack snälla! Du är bäst!

Dagen fortsatte med en sväng ut till Hissjö för mätning av luckor med Nina blev massor av mått vi får se om hon får nån ordning på de och hoppas hon hittar så de passar :)
Vi kommer dock inte att åka med dem ner på IKEA i helgen då vi redan fått tag i en Malm byrå i ek precis som vi ville ha och här i stan :)
Den ska hämtas på måndag längtar..
Vi måste iaf ner senare i sommar och köpa bäbis saker ska bli så underbart roligt, ännu roligare
hade de ju varit om vi kunde få flytta innan bara att hålla tummarna..

Ikväll har jag kvällen räddad, pluggning..
Ska skriva ut allt jag kan finna om Diabetes typ 1, Stroke, Lårbensfraktur och bröstcancer sen lära mig dessa sjukdomar och sätta ihop situationsbeskrivningar om alla..
Tur att jag tycker de är intressant de går så mycket lättare då, måste bara starta andra datorn försöka förstå vad de är för kabel jag ska sätta i för att få skrivaren att funka sen är de klart..
Då är de bara att börja plugga!

Inga kommentarer: