söndag 22 mars 2009

kväll/natt

Nu är beck filmen slut men min trötthet infinner sig icket, suck jag som behöver sova..
Får snällt sitta uppe en stund till kikar runt lite på nätet hittar massor av fint, hoppas nu tiden går fort fram till ultraljudet..
På tisdag går vi in i ny v om nu UL stämmer de blir då v18 och jag ska försöka ta en magbild och lägga ut, har ju en del långväga besökare på sidan som inte ser mig "live" :)
Vi har snart bara 2 veckor kvar till halvtid tänk så fort tiden gått, jag undrar om resterande kommer gå lika fort eller kommer de att krypa sig fram?

Nu är de dags att tvätta bort ansiktsmasken och se om man hittar nått på tv!

Go natt

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh va kul! Du har tur som får göra UL 2 gånger! =) Shit, jag tycker veckorna bara rusar iväg nu. När jag tänker efter ibland så tycker jag tiden går för fort. Helt plötsligt känner jag mig inte redo att föda. =D