torsdag 5 mars 2009

Torsdag

Upptstigna och klarvakna ja Lexie och Vilda erbjuder alltid ett härligt uppvaknade med skön sång och viftande svansar tänk om man hade hälften av energin? :)

Idag blir de att åka iväg en sväng för inhandlande av ett utställningskoppel dock inte till nån av de mina om än jag som alltid mer än gärna har massor av utställningskoppel, nä denna gång blir de till Mithra som också ska visa upp sig framöver..
Mina tjejer får vara hemma och vila i väntan på att jag kommer hem och vi tar en ordentlig prommis..
Annars är planerna som vanligt plugga och städa lite, dammsugaren ska fram igen!

Ha en underbar dag!

3 kommentarer:

- sa...

det kan bara vara henne.
tycker dock otroligt synd om henne.

http://www.aftonbladet.se/wendela/article4349345.ab

Anonym sa...

Du är så gullig! Känsn faktiskt mkt bättre nu var på banken & berättade läget här om dagne & våran bankman räknade på det & vi går runt med både a-kassa & föräldrapenning sedan får renoveringen vänta & sådära! Tur man har mkt att se fram imot ialf! :) Nu kan Eddie ligg sedan ett tag tillbaka när jag står upp & bara ger kommando. Tack för dina tips! :)Hittat någon ny lägenhet? KRAMAR

Anonym sa...

Visst är det underbart men sådan sång? :) Eddie är söt, han piper oftast bara när han ser att vi rör på oss så det gäller att ligga helt stilla om man vill dra sig ett tag! ;)