söndag 15 mars 2009

eftermiddag

Jag har suttit som fastklistrad vid datorn och böckerna ända sen halv tio imorse, vid ett tiden va de mesta klart och tjejerna understimulerade..
Så vi klädde på oss full mundering och gav oss ut i (vår) vädret, ja dom hade iaf utlovat sol men jag har inte sett skymten av den tråkigt nog..

Lexie behöver tränas, hon har fått för sig att de är jobbigt att möta folk i stora grupper på trånga utrymmen måste fixas..
Träningen av hundarna har legat på latsidan då jag inte mått så bra sista veckan, de är dags att ta tag i de nu..

Den 29e är de dags för utställning premiär för Lexie, dock blir de ju bara för kul då hon inte håller som utställningshund..
Så lite utställningsträning får de bli, men jag kan ju lungt säga att hon är inte lika drillad som mina hundar brukar vara...
Hon gillar mer lydnadsträning så de får bli de istället...

Nu skriker min kropp att jag måste vila den är slut, men jag är nöjd över dagen mycket nöjd!

Inga kommentarer: