fredag 20 mars 2009

Fredag

En sen kväll igår trots att jag va otroligt trött, blev mycke prat om ultraljudet och bäbis finns de nåt mysigare?
Längtar så mycke efter nästa UL och sen till i augusti, då vår lill* förhoppningsvis tittar ut..

Idag blev det tidig uppstigning vi ska till Skeå och hälsoundersöka lilla Vildabus hon kommer inte vara nöjd över den långa bilresan men de är bara att gilla läget..
Nu får vi hoppas att allt går bra, kan säga att jag har en nervositets klump i magen måtte detta gå vägen..

Jag har dock inte orkat göra mig i ordning än de är dags att börja kanske, innan vi åker måste vi åka förbi Djurmagazinet och köpa tjejernas nya mat den är defenetivt inte billig men vad gör man inte för sina små?


Nä sminket ska på kläder ska bytas och mitt skatbo till hår kanske borde få sig en uppfixning ;)

Inga kommentarer: