lördag 21 mars 2009

Lördag

Idag är de inte vilken dag som helst utan Rikard har firat sin födelsedag :)
Både mor och far, svärföräldrar, rikards bror och mormor har varit hit och firat honom blev otroligt lyckat och mycket trevligt..
Dock fick jag migrän efteråt och har legat men jag hade ju iaf trevligt en stund, har svårt då de blir mycke surr på samma gång de slutar då oftast i migrän..
Och nu när jag är gravid får jag ju inte ta några tabletter heller..

Ikväll har de alltså varit lugna gatan huvudet har dunkat och jag har försökt hålla mig från ljus och ljud vilket inte är så lätt i våran lilla lägenhet men man får göra de bästa man kan.

När jag låg i sängen idag sparkade bäbis starkare än någonsin tidigare, otroligt mysigt helt fantastiskt de gör mig lycklig..

Tack för alla underbart fina kommenatrer om förra inlägget, känns skönt att de finns så många som är så brydda..
Ett stärkande ord betyder så mycket!

Nu är de dags att göra säng för ikväll de är efterlängtat!

Inga kommentarer: