söndag 15 mars 2009

Söndag

trött och sliten hur man nu kan vara de efter en slö dag som igår?
Vi åkte och letade febrilt runt hela stan efter en lampa att ha på byrån vi ska hämta imorgon men den lampa vi sökte lyste med sin frånvaro så vi åkte hem tomhänta...
jag satte mig vid datorn hittade den perfekta lampan på IKEA vars annars? Så Nina och Daniel köpte hem den åt oss, perfekt!
Så imorrn när byrån kommer hem kommer de bara saknas blommor på den och jag tror jag vet precis vad jag vill ha där i blomväg om än jag säkert kommer hinna ändra mig igen :P

Idag är planen att plugga känner inte peppen idag men de måste göras då de kommer bli tajt om tid i veckan, jag hoppas de jag har kvar inte är allt för svårt men de här med situationsbeskrivningar tar tid massor av tid...

Tjejerna busar som vanligt och de lever om kan man lugnt säga, jag hoppas att solen tittar fram så vi kan ta oss en promenad skulle vara underbart om solen strålar ville lysa på oss..

Nu är de bara 4 dagar kvar hoppas dom här dagarna går fort, vill så gärna se våran lilla skrutt!
Tur att vi har tid tidigt på morron så man slipper vänta hela dagen, kommer bli så roligt.

Nä dags att ta tag i pluggningen!

1 kommentar:

Frida sa...

Vad spännande det ska bli för er!
:D

Är allt bra annars då?