onsdag 25 mars 2009

Onsdag

Jag kan verkligen inte sova på morgonen längre jag är alltid vaken före klockan åtta, klar vaken och kan absolut inte somna om lite irriterande då man vill få dagen att gå..
Jag är både pinknödig och pigg då jag vaknar men hundarna är ju glada över mitt nya pigga jag, dom fullkomligen skriker av glädje på morron..

Ett tråkigt samtal på morgonen allting har en början och allting har ett slut de är så hemskt så hemskt..
De finns inga ord för att lindra, ingenting jag kan göra för att göra bördan lättare men jag finns alltid här för att lyssna stötta och bry mig..
Jag vet att du är stark och allt de här gör oss ännu starkare om än vi får gå igenom de gång på gång på gång..

Idag är de inte många planer ska försöka ta de så lugnt som möjligt, Rikard jobbar så jag och tjejerna har lugna gatan..
Imorrn kommer mamma och hämtar oss och vi åker ut till Mickels de känns välbehövligt speciellet då Rikard jobbar hela helgen..
På söndag laddar vi för utställning ska bli super roligt, äntligen tillbaka i ringarna om än jag vet att de inte kommer bli så mycket framöver..
Känns otroligt tråkigt men de är bara att bita i de sura de är så de är...

Nä dags att diska kanske!

Kram

Inga kommentarer: