torsdag 25 september 2008

Torsdag

Jag borde till att börja med redan ligga i sängen men jag är inte alls trött och fryser fortfarande efter kvällens tittande på tävling. Nog fan är man galen då man sitter ute på klubben 8 grader och becksvart...
Ja ja trevligt hade vi iaf..

Dagen har varit fullt ös, jag har lyckats köpa mig ett par nya skor vilket var behövligt sen att vi fastnade för samma de är ju en annan sak :P
Hittade mig även en skohylla men som självklart ska jävlas ibland önskar jag att jag vore karl...

Massa annat har också hänt idag som jag inte kommer gå in på här, jag är glad att jag har alla underbara människor runt mig som stöttar och försöker hitta på lösningar..
Jag är glad att jag har er...

Imorrn blir de väldigt tidig uppstigning då dom ska in i lägenheten och fixa nå grejer och jag ska ut och träna vid 9 tiden blir kanon då kanske man hinner göra något av värde imorrn..
Borde plugga ja de borde jag verkligen, men de kommer!

Go natt

Inga kommentarer: