fredag 5 september 2008

Fredag

Ingen riktig förbättring i bäckenet men jag hoppas på de bästa, vill komma mig ut blir galen av att försöka vara så still som möjligt..

Men något positivt är att jag äntligen har beställt efter en QK tång för er som inte har en aning om vad jag ska ha denna till så är de till mina kort som jag pysslar på med. Men denna kan jag stansa ut egna bokstäver och saker. Den är otroligt efterlängtad efter lång tid av suktande.
Håller nu utkik på ett alfabet till denna som ligger ute på Tradera, åh hoppas jag kan få de för en vettig peng de skulle göra min dag.



Så nu hoppas jag den dimper ner i brevlådan nån dag till veckan, å då jäklar ska här skapas..

Annars fördriver jag tiden i soffan med att plugga dock måste jag ner på onsdag för att få hjälp med en del grejer som jag inte riktigt får att funka, bland annat FC men de ska nog ordna sig. Jag känner mig lite nervös för engelskan de är mycket att ta in så jag ska försöka tajma mitt besök på studiecentrum med att träffa min engelska lärare och se vad hon säger kanske kan hon hjälpa mig att lägga upp allt.

I svenskan så går allt bra förutom att jag inte lyckas skicka in de som är skrivet men de ska nog ordna sig, plus att jag väntar på böckerna som jag beställt som ska recenceras. Vill verkligen läsa bägge två så jag hoppas dom kommer snart så jag hinner läsa och förbereda allt ordentligt. På äldre dar har jag gått och blivit perfektionist allt måste va planerat och klart annars går de inte...

I helgen kommer jag vara hemma hos mamma & Pappa och bara ta de lugnt, mamma är så gullig tar hand om mig och lagar massor av god mat helt underbart! Så på måndag hoppas jag att jag är helt kry igen så jag kan gå på måndags träningen med Vilda fick verkligen blodad tand förra gången då vi va där då hon skötte sig helt underbart bra. Håller på att lära in ligg nu med blandad framgång kan man väl säga ;) Hon är iaf helt överlycklig över att vara här ute hon springer och leker hela tiden, och äter blåbär så klart... Hon är en riktig vegetarian de hon gillar absolut bäst är Blåbär, Sockerärtor, Melon, Gurka och äpple helt otrolig liten hund! Hon ser så söt ut då hon sitter och tigger efter sockerärtor medans de andra mycke hellre tar en godis eller frolic så väljer vilda sockerärtor, hon är speciell på ett helt perfekt sätt :)

Nu ska jag återgå till liggläge! Trevlig fredagkväll önskar jag ALLA mina bloggläsare

Inga kommentarer: