lördag 6 september 2008

Lördag!

Igår lyckades jag proppa i mig mer medicin så idag känner jag mig snäppet bättre, de går sakta när jag går men iaf frammåt.
Har faktiskt kunnat sitta och pyssla lite grann i korta stunder, nåt fint kort har de iaf blivit!
Idag ska jag fortsätta plugga de blir lite engelska svenskan har jag gjort bort de mesta för den här perioden.

Ibland funderar vars man har människor i ens närhet, är dom verkligen dom man tror att dom är? Eller är de kappan efter vinden som gäller?
Orkar inte riktigt bry mig utan gräver ner mig i allt de positiva i mitt liv istället, jag har massor av saker som får mig att le. Jag behöver inte de som endast gör att jag får huvudbry..
Som man bäddar får man ligga....

Åter till massor av mys, om än den jag helst myser med är alldelens för långt bort...

Kram

2 kommentarer:

Carina A sa...

Skönt att höra att det är lite bättre...jag har uppdat bloggen....mest om Wilma.
Kram

Malon sa...

Hej syster pyster!

Håller med dig om det där med kappan efter vinden med kompisar... De tar verkligen energi av en när man känner sig utanför. Jag försöker att inte låta de ta min energi genom att tänka att de är deras egen förlust... men de är inte enkelt Love You systra mi! /Malon