onsdag 17 september 2008

Onsdag

Vet inte vad de är med mig jag är så förbaskat trött på mornarna numera, skulle kunna ge massor för att få sova en extra stund. Jag vet inte om de där för att nacken inte är helt hundra skulle tro de...
Har varit på skolan och hunnit träffa bägge mina handledare, de är verkligen stor skillnad på dem den ena är hur bra som helst lättsam och hjälpsam. Den andra tvärsom jag hoppas verkligen att jag klarar dom här kurserna!
Så de är bara att ligga i med pluggandet..

Idag blev glasögonen beställda blev jätte bra, så om en vecka har jag dom förhoppningsvis. Mamma & pappa kommer hjälpa mig att betala dom då dom inte vart billiga, vad skulle jag göra utan er? Tack underbara ni!

Ikväll blir de pluggning och kanske baka, ja de vore en bra ide kan dock inte riktigt bestämma mig för vad men de brukar lösa sig!
Kramar

2 kommentarer:

Carina A sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Carina A sa...

Klart att du är trött på morgnarna...som Whiplash skadad är det ju jättejobbigt att använda hjärnan...och det gör du väl lite mer nu än vanligt kan jag tro =)...

Jag tycker att minsta lilla aktivitet utöver det vardagliga tar jättemycket på krafterna...ibland när jag varit nån timme på affärn och måste räkna, vara alert och trevlig hela tiden med kunderna, jag då är jag helt slut i 2 dar efteråt =)

Då det är mycket folk och stimmigt är ju också väldigt jobbigt då man är så ljudkänslig....och på skolan rörs det ju hela tiden...både runt om och i hjärnan...

Du är jätteduktig som verkligen gör detta med skolan....beundransvärt Frida! Du är jätteduktig!

Kramen